Wij verzorgen budgetbegeleiding of beheer

Informatie voor verwijzers

Coöperatie IB Utrecht U.A. werkt samen met buurtteams, hulpverlenende instanties en organisaties voor financiële hulpverlening in Utrecht en omgeving. Ook worden onze diensten ingekocht door werkgevers of familieleden.

Wij verzorgen budgetbegeleiding of – beheer voor:

  • Cliënten die uitstromen bij andere dienstverleners of die op een wachtlijst staan voor financiële hulpverlening;
  • Cliënten in (woon)begeleiding;
  • Cliënten die via buurtteams worden aangemeld;
  • Cliënten die door hun werkgever worden aangemeld, bijvoorbeeld omdat financiële problemen van invloed zijn op het functioneren op het werk of ziekteverzuim.
  • Cliënten die door familieleden worden aangemeld of door anderen uit hun sociale omgeving.

Een cliënt aanmelden

Als professional  kunt u uw cliënt bij ons aanmelden. Wij nemen de situatie van de cliënt met u door en maken een plan. Hierbij wordt ook bekeken op welke wijze onze diensten betaald kunnen worden. Als uw cliënt instemt wordt er een afspraak gemaakt voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij de cliënt thuis of op ons kantoor. Bij het kennismakingsgesprek bent u als professional of betrokkene aanwezig.

Uiteraard kunnen cliënten zich ook rechtstreeks aanmelden.

IB Utrecht Budgetbeheer staat voor u klaar

Vrijblijvend gesprek met een budgetbeheerder

Bent u geïnteresseerd in onze diensten? Vraag hier vrijblijvend een informatief en verkennend gesprek aan met IB Utrecht.

Heeft u behoefte aan een gesprek? Neem contact met ons op!

06 22 86 90 84 – Jan Hajes
06 81 77 87 72 – Hester van Veenen
mail: info@ibutrecht.nl

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top